Service

Στην Simplex έχουμε θέσει ως υψηλότερο στόχο μας την ολοκληρωμένη παροχή τεχνικής υποστήριξης των πελατών μας. Απλά , ευέλικτα με αποτελεσματικότητα και αξιοπιστία αντιμετωπίζουμε κάθε ανάγκη και πρόβλημα τόσο τελικών χρηστών όσο και μικρομεσαίων ή μεγάλων επιχειρήσεων του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα.

Το κέντρο τεχνικής υποστήριξης στελεχώνεται από άρτια καταρτισμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό που εγγυάται την διασφάλιση παροχής υπερεσιών και αποτελεσμάτων υψηλής ποιότητας.

Το οργανωμένο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (Help Desk) λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο και είναι έτοιμο ανά πάσα στιγμή να προσφέρει υπηρεσίες , συμβουλές και λύσεις τόσο σε θέματα software όσο και Hardware.

Εγκαταστάσεις

Εγκαταστάσεις δικτύων και εξοπλισμού με άρτια εκπαιδευμένο τεχνικό τμήμα που είναι σε θέση να φέρει εις πέρας και την πιο απαιτητική εγκατάσταση

8x5 NBD

Άμμεση ανταπόκριση την επόμενη εργάσιμη απο την δήλωση του τεχνικού προβλήματος.

24x7

Άμεση 24ωρη κάλυψη καθ' όλη την διάρκεια της εβδομάδας.

Τηλεφωνική Υποστήριξη / Help Desk

Η Simplex διαθέτει κατάλληλα οργανωμένο call center το οποίο παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης και λειτουργεί συμβουλευτικά καλύπτοντας προβλήματα και δυσλειτουργίες τόσο σε θέματα Hardware όσο και Software.

Συμβόλαια Συντήρησης

Παρέχονται υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης με βάση συμβάσεις - συμφωνίες , σε μόνιμη βάση (μόνιμη παρουσία μηχανικού στο χώρο του πελάτη) , πλήρες outsourcing του μηχανιικού συστήματος της επιχείρησης δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα. Οι υπηρεσίες που παρέχονται με βάση τη σύμβαση υποστήριξης είναι από τις πιο σημαντικές και αξιόπιστες υπηρεσίες που παρέχονται από την Simplex.

On Call Tεχνική Υποστήριξη

Με την υπηρεσία αυτή η  Simplex ,  διαθέτει

μηχανινούς και τεχνικούς , οι οποίοι μετά από κλήση του πελάτη΄, αποκαθιστούν το πρόβλημα που υπάρχει , στον χώρο του πελάτη. Στην παροχή αυτή , υπάρχει η δυνατότητα , αν το επιλέξει ο πελάτης να περιλαμβάνονται και υπηρεσίες αντικατάστασης του εξοπλισμού , μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης.